FAQ
Producten :
Wat zijn de speciale kenmerken van Wopilo kussens?
Wopilo kussens zijn allemaal gecertificeerd Oeko-Tex 100Dit label garandeert de afwezigheid van producten die schadelijk zijn voor mens en milieu. Zij zijn ook anti-mijt en ondergingen anti-alergene behandeling. Als u gevoelig bent, is dit het perfecte kussen voor u!
Welk kussen is geschikt voor mijn slaaphouding?
Wopilo kussens zijn geschikt voor alle slapersmannen of vrouwen van alle morfologieën, vanaf 15 jaar.
De wopilo is twee gemakken, middelbare of zacht, in één kussen. Perfect om op uw zij en op uw rug te slapen.
De wopilo plus is de mogelijkheid om comfort en ondersteuning om uw perfecte combinatie te creëren. Het is geschikt voor alle soorten slapers.
De oli is ideaal voor mensen die geen bijzondere pijn ervaren tijdens de nacht, omdat het een comfortkussen zonder neksteun is.
Hoe verzorg ik mijn Wopilo kussen?
Breng uw Wopilo kussen, ongeacht het model, naar de stomerij ! Hun wasmachines en drogers zijn zeer krachtig en geven uw kussen zijn volheid terug. Bij ergonomische kussens is het belangrijk de traagschuimkern te verwijderen voordat u deze naar de stomerij brengt.
Thuis wassen in de wasmachine kan uw kussen beschadigen, dus het wordt sterk afgeraden om dit te proberen.
Wat is de gemiddelde levensduur van een Wopilo kussen?
Waar worden Wopilo kussens gemaakt?
Wopilo kussens zijn gemaakt in Frankrijk in een werkplaats met een eeuwenoude knowhow. We werken samen met deze werkplaats om producten van hoge kwaliteit.
Waar wordt Wopilo beddengoed gemaakt?
Al het Wopilo beddengoed wordt gemaakt in een atelier in Portugal nabij Porto. Wij werken met de besten om u producten van hoge kwaliteit en duurzaamheid aan te bieden.
Wat zijn de speciale kenmerken van Wopilo beddengoed?
Ons Wopilo beddengoed is geweven van biologisch katoenDit is een katoen gemaakt van natuurlijke vezels van de biologische landbouw. Deze vorm van landbouw gebruikt geen chemische producten en houdt zich bezig met zijn milieuactiviteit en de biodiversiteit.
En het is gecertificeerd GOTS : Global Organic Textile Standard is het meest veeleisende label op dit gebied. Het certificeert een verantwoorde en transparante productie.. Zo kunnen we elke stap van het productieproces volgen.
Hoe verzorg je Wopilo beddengoed?
Wopilo bedlinnen is zeer onderhoudsvriendelijk:
Machinewas op 40°C Dit is de ideale temperatuur om beschadiging te voorkomen en ervoor te zorgen dat hij lang meegaat. Hierdoor kan uw wasmachine ook 65% energie besparen!
Voor het drogenOm te drogen, aan de lucht drogen indien mogelijk, of in de droogtrommel op een delicaat programma.
Betaling:
Welke betalingsmethoden zijn beschikbaar?
Wij bieden u aan om uw bestelling via deze weg te betalen:
- Kredietkaart
- Paypal
- Girpopay
- Klarna
- Sofort
Kan ik mijn bestelling in termijnen betalen?
Ja, wij bieden u de mogelijkheid om in 3 termijnen te betalen op onze website vanaf 149 € via Klarna!
Levering:
Hoeveel kost de levering?
Wopilo biedt levering binnen Duitsland zonder minimumaankoop, dus u hoeft niets extra's te betalen!
Welke vervoerders zijn beschikbaar op de Wopilo website?
Wij werken samen met Colissimo en DPD, zodat u de mogelijkheid heeft om uw bestelling thuis of in een relaispunt te ontvangen. Voor een levering in een relaispunt, vergeet niet deze rechtstreeks op onze website te kiezen nadat u bent overgegaan tot de betaling van uw bestelling.
Wat zijn de levertijden?
Wat zijn de levertijden?
Voor een thuislevering in Duitsland duurt het 3 tot 5 werkdagen na verzending van de bestelling.
Voor een levering in een relaispunt in Duitsland duurt het 4 tot 6 werkdagen na verzending van de bestelling.
Waar vertrekt mijn bestelling?
Onze logistieke werkplaats bevindt zich in Frankrijk, in de buurt van Parijs.
Hoe lang moet ik mijn bestelling uitproberen?
Vanaf de dag dat u uw bestelling ontvangt, heeft u 30 nachten de tijd om te passen. Tijdens deze periode staat onze klantendienst klaar om al uw vragen te beantwoorden en u te helpen uw comfortniveau te vinden, dus aarzel niet om contact met ons op te nemen: hallo@wopilo.de.
Terugzenden en terugbetalingen:
Kan ik ruilen en onder welke voorwaarden?
U kunt uw bestelling ruilen als u binnen de proefperiode van 30 nachten bent. Om over te gaan tot een omruiling moet u contact opnemen met ons customer experience team op het volgende adres: hallo@wopilo.de zodat zij u de procedure kunnen toesturen.
In een paar woorden, u hoeft alleen maar uw situatie uit te leggen en wij zorgen voor het opzetten van de uitwisseling!
De kosten voor het terugsturen van het omgeruilde kussen en het opsturen van het nieuwe kussen worden door Wopilo gedragen, u hoeft niets te betalen!
Kan ik terugzenden en onder welke voorwaarden?
Het retourneren van uw bestelling is mogelijk als u binnen de proefperiode van 30 nachten bent. Voor een retourzending kunt u contact opnemen met ons customer experience team op het volgende adres: hallo@wopilo.dezodat ze je de procedure kunnen sturen.
Vertel ons in een paar woorden wat er mis is en wij regelen de terugzending!
Wopilo zorgt voor de retourverzendkosten, dus u hoeft niets te betalen!
Wat gebeurt er met teruggezonden producten?
Hoe kom ik aan een retourlabel?
Neem contact met ons op! Wij sturen u het retourlabel direct per e-mail toe. Je hoeft het alleen maar uit te printen en je retourpakket af te geven.
Hoe word ik terugbetaald?
U wordt terugbetaald via dezelfde betalingsmethode als waarmee de bestelling is betaald. Als u bijvoorbeeld met een creditcard hebt betaald, krijgt u uw geld teruggestort op uw bankrekening.
Hoe lang duurt het om mijn geld terug te krijgen?
Zodra wij uw retourzending ontvangen, verwerken wij deze binnen 72 uur. Wij sturen u een bevestigingsmail zodra de terugbetaling heeft plaatsgevonden. Daarna moet u rekening houden met de gemiddelde verwerkingstijd van de banken: gemiddeld 3 tot 4 werkdagen.